Екінші кіші топта ұсақ моториканы дамыту бойынша үйірме жұмыс
Тақырыбы: "Шебер саусақтар "
Балалардың жасы: 3-4 жас (екінші кіші топ)
Білім беру салалары: "тіл даму", "таным","әлеуметтік – коммуникативтік даму".
Мақсаты: қолдың ұсақ моторикасын дамыту үшін балалармен түрлі әдіс-тәсілдер мен қызмет түрлерін пысықтау.
Міндеттер:
- Әр түрлі тәсілдеріне үйрету, самомассаж.
- Заттармен ойнауда саусақтар үйлесімді қимылдарының тактильдік сезгіштігін дамыту (жапсырмалар, қарындаштар, жармалар).
- Артикуляция мен ұсақ моториканы жетілдіру, сөйлеуді қозғалыспен үйлестіру.
- Сөйлеуді белсендіру, балалардың саусақ атауын білдіретін сөзді белсенді сөйлеуде қолдануын ынталандыру.
- Ұсақ моториканы дамыту бойынша жұмыста дәстүрлі емес тәсілдерді қолдану (саусақпен ұнтақ жармасы бойынша сурет салу, үрме бұршақ шариктерін толтыру).
- Тәрбиеленушілер арасындағы танымдық қызығушылықты, эмоционалды-жағымды қарым-қатынасты қалыптастыру.
Жабдық: қуыршақтар, шағын сандықша; балалар саны бойынша ауа шарлары; үрме бұршақ салынған пакетик; үрме бұршақ үшін подностар; дид. "Қысқыш" ойыны; "Көңілді қарындаштар" стандартты емес жабдығы.
Сабақ барысы;
Мотивация
Тәрбиеші: - Балалар, қараңыздар, біз бүгін жалғыз емеспіз!
Топқа қонақтар келді
Біздің қонақтарымызға сәлем берейік!
Балалар тәрбиешімен бірге шеңберге тұрады.
Тәрбиеші:
-Сен менің досым және мен сенің досым,
- Бір-бірімізге күлкі сыйлаймыз.
Тәрбиеші: - Бүгін сіздерді қызықты тапсырмалар күтеді, ал оларды орындауға біздің көмекшілеріміз көмектеседі. Олар кім, сіз жұмбақты табу арқылы білесіз.
Бес ағайынды ажыраспайды,
Олар бірге ешқашан жалықты емес.
Оларсыз әлемде өмір сүру қиын:
Бізге тігуге, киюге, ұстауға көмектеседі.
Міне, "бес және бес".
Не ол? (Саусақтар)
Тәрбиеші: - Дұрыс, бұл көмекшілер-біздің саусақтарымыз, тату және мойынсұнғыш. Әрбір қолында бес саусақтар тұрады. Әрбір саусақтың өз аты бар. Біздің саусақтарымыздың атын еске түсірейік.
Балалар әр саусақты массаж жасайды.
Қуыр-қуыр, қуырмаш
Балапанға бидай шаш,
Тауықтарға тары шаш,
Бас бармақ,
Балалы үйрек,
Ортан терек,
Шылдыр шүмек,
Кішкене бөбек.
Сен тұр-койыңа бар,
Сен тұр-түйеңе бар,
Сен тұр-жылқыңа бар,
Сең тұр-сиырыңа бар
Ал сен,кішкентай бөбек,қазанның қаспағын қырып жеп,жыламай үйде отыр.
Тәрбиеші балалардың назарын есікке аударады.
- Естіңіз, бізге біреу келді. (Тәрбиеші үлкен қуыршақты енгізеді). Бұл-Айгерім қуыршақ. Сәлем, Айгерім! (Балалар амандасады). Балалар, Айгерім сиқырлы сандықты әкелді.
Бірақ ол сандық жабық тұр
Оны ашу керек пе?
Несі бар, ашып көрейік сандықты! (Қақпақты көтеруге тырысады, ашылмай тұр).
Бұл не деген сонда?
Сандықша ашылмайды!
Қуыршақ Айгерім тәрбиешіге бірдеңе сыбырлайды.
Тәрбиеші: - Айгерім сандықты тек мойынсұнғыш саусақтармен ашуға болатынын айтты. Біздің саусақтарымыз қандай, не істей алатынын көрсетейік.
«Қыстырғыш» дидактикалық ойын.
Тәрбиеші балаларға кірпінің фигураларды дайындайды.
Тәрбиеші: - Балалар, қараңызшы, бұл кірпіге бір нәрсе жетіспейді. Оларды жқысқыштар арқылы толықтырайық. (сандық ашылмайды)
Тәрбиеші: - Енді біздің саусақтарымыз көңілді қарындашпен ойнайды.
"Көңілді қарындаш" стандартты емес жабдықтарды пайдаланумен саусақ гимнастика
Қарындашты қолында айналдыру
«Қуаласпақ» жаттығу
Оң және сол қолымен қарындаш бойымен, саусақпен бір шетінен екінші шетіне дейін таңдау.
«Шұңқырлар» жаттығу
Алақанды үстелге қойып, саусақтарды кең жылжытып, құрал "шұңқырға", алға және кері саусақтар арқылы "секіреді". Басқа қолмен қайталау.
«Бөшкелер» жаттығу
Бір қолдың саусақтарын кең жылжытып, екінші қолмен құралымен "бөшкелер бойынша"айналдыру, алға және кері. Басқа қолмен қайталау.
Тәрбиеші: - Балалар, біздің қонағымыз Айгерім (қуыршағын қарап), күлді және сіздің саусақтарыңыз осындай ептілік екеніне өте қуанышты! Саусақтарыңызды қалай ойнайтынын көрсетейік.
Бала,бала,балақан,
Қане,қайсы,алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
Топ-топ басайық,
Жалаудан күн жасайық.
Жаса-жаса, алтын күн,
Жаса-жаса,жарқын күн.
«Көңілді бау»ойыны
Тәрбиеші балаларға көлемі,түстері әртүрлі бауларды үлестіріп,бау не үшін керек екенін айтып кетеді.
Айна!Айна!Айна!
Айналдыра бауыңды,
Саусағыңды байла.
Түрлі түсті баулармен,
Шарбақтарды байла
Балалар бауды шешіп,екінші қолындағы саусақтарға байлауды ұсынады
Тәрбиеші Күн суретін көрсетеді.
Тәрбиеші: - Айгерім, неге жарық және жылы болды?
(балалардың жауаптары: - күн пайда болды)
Тәрбиеші: - Сізге Айгерім саусақпен күн салуды ұсынады. Күн неден басталады? (балалардың жауаптары: шеңберден)
Содан кейін не салу керек? (балалардың жауаптары: сәулелер).
Енді ауада сызыңыз:
Біз шеңбер саламыз,
Және сәулелер қосамыз.
Күн болды!
Және қайтадан бастайық. (Екі - үш рет қайталайды)
Тәрбиеші: - Ал енді, мен ұнтақ жармасы бар подностарға салуды ұсынамын.
Балалар жармасы бар подностарға сай келеді және жармадағы күн саусақтарымен сурет салады, көз және күлкі қосады)
Рефлексия
Тәрбиеші: - Балалар, сендер жарайсыңдар! Айгерімге өте ұнады бізде қонақта! Сендер саусақтарыңыз мойынсұнғанын көрсеттіңіз, сандықты ашуға тырысайық.
Балалар сандықты ашады.
Тәрбиеші оны көтереді және көрсетеді:
Біздің сандығымыз сиқырлы,
Өз қақпағын көтердім!
Ол бізден не жасырды?
Иә, мұнда шарлар жатыр!
Және бұршақ бар пакет.
-Ал енді балалар,сендер бұршақты толтыра аласыз және онымен ойнай аласыздар.
"Бұршағы бар шарлар" дидактикалық ойын
Тәрбиеші үрме бұршақ себеді, балалар шарларды бұршақпен толтырады, тәрбиеші оларды байлайды.
Тәрбиеші: - Рахмет Айгерім!
Балалармен қоштасады.
Балалар қуыршақ Айгеріммен және қонақтармен қоштасады:
-Қош бол!Бізге қайтадан келіңіз!